Vježba koja uklanja celulit

Vježba koja uklanja celulit

Vježba koja uklanja celulit
  • Objavljeno: Srijeda, 02.03.2016.
  • Broj pregleda: 2.570
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osim što je korisna za opuštanje, joga dokazano pomaže u borbi protiv celulita. Studije na Harvardskom sveučilištu dokazale su da je joga najučinkovitiji način za poboljšanje protoka limfe, za uklanjanje toksina i smanjenje zadržavanja tekućine u organizmu.

Joga donosi povećanu gipkost, koža postaje elastičnija i blistavija, definiraju se i povećavaju mišići, a sve se to odražava i na opće stanje tijela, koje uistinu postaje mlađe i vitalnije. Uz to, joga poboljšava cjelokupnu muskulaturu tijela i jača imunološki sustav.

Ako se uz to promijeni i način prehrane – izbaci šećer i svi prerađeni proizvodi, te se pokušate hraniti na što zdraviji i prirodniji način, koji uključuje svježe voće i povrće bez previše začina, sjemenke i orašaste plodove, svježe nemasne sireve i uz izvođenje detoksikacije, poboljšano zdravlje i ljepota tijela postat će zapravo ogledalo unutrašnje čistoće i mira, a unutrašnje zadovoljstvo je to koje ženi daje onaj poseban sjaj i ljepotu koju ne može umanjiti ni trag celulita.

Isprobajte jogu za mršavljenje!

Od nekoliko poza joge koje su dobre za topljenje celulita, ova je najdjelotvornija:

  • Zauzmite stav uskog raskoraka.
  • Stavite ruke na bokove, desnu nogu savijte u koljenu i podignite je prema gore.
  • Laganim pokretima, 20 puta gurnite petu prema leđima.
  • Kada završite s podizanjem pete prema gore, desnom rukom se uhvatite za desni skočni zglob.
  • Povucite nogu što više prema gore, istovremeno podižući gornji dio tijela i lijevu ruku uvis.
  • U tom položaju ostanite dvadesetak sekundi, pri tome vodeći računa o pravilnom disanju.
  • Duboko ritmično disanje pri izvođenju položaja potiče hormonalnu ravnotežu i donosi veću količinu kisika u tijelo, koji je neophodan u borbi protiv sagorijevanja masnoća.

Vratite se u početni položaj i vježbu ponovite i na drugoj nozi.

Svakodnevno prakticirajte ovu vježbu oko 20 minuta kako biste vidno popravili stanje. Ako ne možete svakodnevno, vježbajte bar 20 minuta tri puta tjedno. Možete je kombinirati i s drugim pozama joge.

Za najbolji efekt, s jogom kombinirajte trčanje i vježbe snage (najbolje čučnjeve i iskorak). Ako imate vremena, ubacite i kratku samomasažu kritičnih zona na suho (suha četka ili frotir) ili nekim omiljenim uljem ili kremom.

Vježbu morate raditi što je smirenije, sporije i koncentriranije moguće. Rezultati su vidljivi već za mjesec dana.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije