Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vodič za mršavljenje uz smoothie

Vodič za mršavljenje uz smoothie

Vodič za mršavljenje uz smoothie
  • Objavljeno: Utorak, 03.11.2015.
  • Broj pregleda: 9.541
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sastojci za mršavljenje

Smoothie je savršen za kontrolu unosa kalorija jer točno znate koje sastojke stavljate i u kojem omjeru. Odličan je za sve koji žele ukloniti suvišne kilograme i zadržati zdravu tjelesnu težinu. Kombiniranjem odgovarajućih sastojaka ćete pripremiti smoothie koji je odličnog okusa i istovremeno potiče i mršavljenje.

Smoothie je odličan za mršavljenje zato što unosite sve potrebne nutritivne spojeve, a ne unosite prazne kalorije. Kada naučite koji sastojci su potrebni za nutritivno uravnotežen smoothie, unosit ćete savršen omjer proteina, složenih ugljikohidrata, zdravih masti, vitamina i minerala.

Avokado

Avokado je odličan izvor mononezasićenih masnih kiselina koje vas dugo drže sitima i pomažu vam u kontroli apetita.

Isprobajte smoothie od mandarina i avokada!

Bobičasto voće

Sve vrste bobičastog voća (jagode, borovnice, maline, brusnice) sadrže malo kalorija i šećera. Odličan su izvor vlakana koji vas dugo drže sitima, i antioksidanata koji smanjuju razinu slobodnih radikala.

Preporučamo vam smoothie od bobičastog voća i goji bobica!

Kajenski papar

Ovaj začin sadrži kapsaicin, spoj koji potiče sagorijevanje kalorija i smanjuje želju za unosom ugljikohidrata i šećera.

Chia sjemenke

Odličan su izvor vlakana i proteina koji vas dugo drže sitima. Chia sjemenke sadrže kalcij, visok udio antioksidanata i omega 3 masnih kiselina. U probavnom sustavu apsorbiraju toksine i sudjeluju u njihovoj eliminaciji. Gel od chia sjemenki je još bolji izbor jer je lakše probavljiv. Kako biste napravili gel od chia sjemenki, pomiješajte 1 žlicu chia sjemenki s 1 žlicom vode i pustite da stoji 5 do 10 minuta.

Probajte čokoladni smoothe od chia sjemenki za energiju!

Cimet

Ovaj začin regulira razinu šećera u krvi i na taj način sudjeluje u prevenciji žudnje za grickalicama. Istraživanja su pokazala da je cimet odličan za smanjenje masti na području abdomena.

Dan započnite uz smoothie od jabuke i cimeta.

Kokosovo ulje

Ono će vas duže držati sitima, povećati razinu energije i potaknuti sagorijevanje masnog tkiva. Kokosovo ulje je odličan izvor zdravih masti, blagog je okusa i odlično se slaže uz gotovo sve namirnice.

Popijte zeleni čaj s kokosovim uljem.

Zdrave masti

Ključne su za održavanje zdravlja cjelokupnog organizma i dugo će vas držati sitima. Potpuno izbacivanje masti iz prehrane nije dobro za mršavljenje. Neki od najboljih izvora zdravih masti su avokado, kokosovo ulje, orašasti plodovi i maslaci od orašastih plodova.

Isprobajte smoothie od ananasa, špinata i avokada!

Zeleno lisnato povrće

To mogu biti kelj, špinat ili kupus. Sve vrste zelenog lisnatog povrća su odličan izvor fitonutrijenata i vlakana, i sadrže malo kalorija.

Preporučujemo vam sok od špinata, celera i peršina.

Cjelovito voće

U smoothie nemojte dodavati samo sokove od voća, već cjelovito voće. Kada umjesto cjelovitog voća dodajte samo sokove, nećete unijeti veliki udio hranjivih spojeva, većinu vlakana, minerala i vitamina.

Stevija

Ako vam smoothie nije dovoljno sladak, dodajte malo stevije. Ona je potpuno prirodni zaslađivač koji ne sadrži kalorije i ne uzrokuje neželjene nuspojave.

Čaj, voda i led

Kako biste smanjili unos kalorija, umjesto mlijeka u smoothie dodajte čaj, vodu ili led. Voćni biljni čajevi su odlična zamjena za sokove. Zeleni čaj sadrži niz hranjivih spojeva koji potiču sagorijevanje stanica masti.

Saznajte može li zeleni čaj pomoći pri mršavljenju!

Sastojci koje trebate izbjegavati

Konzervirano voće i povrće

Svježi proizvodi su uvijek najbolji. Konzervirano voće i povrće obično sadrži visok udio prezervativa i kalorija, a manje nutritivnih spojeva.

Mlijeko i mliječni proizvodi

Vrlo često se dodaju u smoothieje, ali imaju visoku kalorijsku vrijednost. Postoje iznimke, kao što su grčki jogurt, obrana mlijeka i mlijeka od orašastih plodova.

Voćni sokovi

Imaju visoku kalorijsku, a nisku nutritivnu vrijednost. Većina njih sadrži dodatne zaslađivače, a ne sadrže vlakna, vitamine i minerale koje pronalazimo u cjelovitom voću.

Proteinski prah

Možda vam se dodavanje proteinskog praha čini odličnim rješenjem za povećanje unosa proteina, ali prirodni proizvodi su uvijek bolje rješenje. Proteinski prahovi su odlični za povećanje tjelesne težine i mišićne mase.

Zaslađivači

Ako je vaš smoothie presladak, nešto radite krivo. U smoothie nemojte dodavati bijeli rafinirani šećer nii umjetne zaslađivače. Stevija je najbolji izbor, a med možete koristiti u umjerenoj količini.

Previše slatkog voća

To su mango, banana, jabuka i ananas. Mala količina ovog voća je prihvatljiva, ali nemojte pretjerivati. Ako u smoothie dodate previše voća to može uzrokovati nagli porast razine šećera u krvi i probavne smetnje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije