Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Bodybalance

Bodybalance

Bodybalance
  • Objavljeno: Četvrtak, 09.04.2009.
  • Broj pregleda: 263
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za one koji žele oblikovati svoje tijelo, a istovremeno uživati u dobroj glazbi, preporučuje se Bodybalance, inovativni fitness program iz Novog Zelanda. Bodybalance se bazira na elementima yoge, pilatesa i tai chi-ja. On podrazumijeva različit redosljed vježbi, zbog čega njegovo prakticiranje nikada nije dosadno.

Jačanje gornjeg djela tijela i trbušnih mišića

Lezite na trbuh, sa spojenim nogama čiji su prsti opruženi. Lagano podižite gornji dio tijela sve dok ruke ne budu potpuno ispružene. Vježbu radite zategnitog trbuha i zadnjice.

Alternativa: Podižite ramena, bez potpore rukama, tako da trbuh i noge ostanu na podu. Podignite ruke unazad pored tijela. Trbuh i zadnjicu zategnite, a gornji dio tijela ostavite podignutim.

Lagano istezanje nogu

Lijevu nogu ispružite unazad, a desnu savijte. Vrat i leđa su u jednoj liniji, trbušni mišići su napeti, ruke ispružene, a tijelo okrenuto u stranu. Težinu prebacite na prednju nogu, dok zadnja noga i dalje ostaje ispružena. Sami određujete ritam i napor koji ulažete prilikom prebacivanja sa jedne na drugu nogu. U svakom slučaju trebate se osjećati ugodno. Dok se spuštate udišite zrak, a izdišite ga dok se vraćate u početnu poziciju.

Pozdrav suncu

Ova vježba podsjeća na klasičnu yoga vježbu "pozdrav suncu". Ispravite se, skupite noge, ruke ispružite ispred grudi i spojite dlanove. Podižite ruke iznad glave i udišite zrak. Leđa i ruke savijajte unazad, sve dok ne osjetite bol. Gornji dio tijela treba biti ispravljen, a zadnjica zategnuta. Izdahnite. Vrlo je važan pravilan stav tijela, da se ne gubi ravnoteža. Vrat i leđa trebaju biti u istoj liniji, a glava ne smije otići u stranu.

Pokreti rukama i ramenima

Stanite skupljenih nogu i zategnute zadnjice, sa rukama u visini ramena koje su ispružene u stranu. Udahnite duboko, a onda zamislite da vam je sva snaga u vrhovima prstiju. Potom ukrstite laktove ispred grudi, a dlan desne ruke naslonite na nadlanicu lijeve ruke. Izdahnite i vratite se u početnu poziciju.

Vježbe za noge, trbuh i ravnotežu

Sjedite na pod, lijevu ruku stavite iza leđa, a desnu ispred sebe u visini ramena. Noge lagano savijte u koljenima i podižite ih polako, dok ne dotaknete desnu ruku. Ukoliko gubite ravnotežu, ruke možete spustiti na pod. Naprednijim se preporučuje da podignute noge okreću kao pri vožnji bicikla.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije