Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Oblikujte i učvrstite stražnjicu u samo 3 pokreta!

Oblikujte i učvrstite stražnjicu u samo 3 pokreta!

Oblikujte i učvrstite stražnjicu u samo 3 pokreta!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 02.05.2016.
  • Broj pregleda: 1.645
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježbe za početnike

Pomoću ovog treninga ćete vrlo lako učvrstiti i oblikovati stražnjicu. Ovaj trening se sastoji od 3 razine – za početnike, srednje napredne i napredne. Morat ćete sami odrediti koja razina vam najbolje odgovara, a ako smatrate da ste početnik, svaka 2 tjedna prijeđite na višu razinu.

Vježba 1

Stanite tako da su stopala šire od ravnine s kukovima. Uzmite bučice od 3 kilograma, spustite se u čučanj i savijte koljena pod pravim kutem. Spuštajte ruke prema podu i pazite da koljena ne prijeđu stopala. Vratite se na početni položaj. Napravite 4 seta po 15 ponavljanja.

Vježba 2

Legnite na pod, raširite stopala u ravnini s kukovima i stavite ih na rub klupice za vježbanje. Koljena savijte tako da su pod pravim putem. Oslonite se na stopala i kukove podignite prema stropu što više možete. Cilj je da leđa budu potpuno ravna. Vratite se u početni položaj i napravite 3 seta po 15 ponavljanja.

Vježba 3

Stanite tako da je desna strana tijela okrenuta prema klupici za vježbanje. Uzmite bučice od 3 kilograma i stavite ih ispred bedara. Desnu nogu podignite na klupicu i zategnite mišiće stražnjice. Brojite do 3 i spustite nogu. Vratite se u početni položaj i napravite 3 seta po 15 ponavljanja sa svakom stranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije