Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trening za jača koljena

Trening za jača koljena

Trening za jača koljena
  • Objavljeno: Utorak, 05.01.2016.
  • Broj pregleda: 1.197
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Često osjećate bolove u koljenima? Slabost nogu može biti uzrok. Kada mišići koji okružuju koljena nisu dovoljno jaki, koljeno se nalazi pod povećanim pritiskom. To uzrokuje bolove ili, još gore, ozljedu. Ove vježbe će ojačati mišiće oko koljena i na taj način ih zaštititi.

Vježba 1

Iskoračite lijevom nogom unazad. Ruke stavite na kukove. Savijte desnu nogu dok bedra ne budu paralelna s podom.

Zadržite ovaj položaj 2 sekunde, polako se vratite unatrag. Ponovite 15 puta i zamijenite strane.

Vježba 2

Legnite na lijevi bok. Ispružite lijevu nogu. Desno koljeno bi trebalo biti savijeno pod pravim kutem ispred vas. Poduprite glavu lijevom rukom, a desnu ruku stavite na pod ispred prsa.

Podignite lijevu nogu oko 10 do 15 centimetara. Zadržite položaj 2 sekunde, potom ju spustite. Napravite 15 ponavljanja pa zamijenite strane.

Vježba 3

Legnite na lijevi bok i ispružite noge. Poduprite glavu lijevom rukom, a desnu ruku stavite na pod ispred prsa.

Podignite desnu nogu oko 10 do 15 centimetara, zadržite položaj 2 sekunde, potom ju spustite. Napravite 15 ponavljanja pa zamijenite strane.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije