Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trening za jačanje donjeg dijela leđa

Trening za jačanje donjeg dijela leđa

Trening za jačanje donjeg dijela leđa
  • Objavljeno: Nedjelja, 03.01.2016.
  • Broj pregleda: 2.829
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježba za leđa, kukove i noge

Bol u leđima je drugi najčešći neurološki problem odraslih osoba. Jedino je glavobolja češća. Dobra vijest je da jačanjem i istezanjem mišića leđa možete ublažiti i spriječiti bol.

Prije svega se dobro zagrijte. Brza šetnja od 8 minuta će biti dovoljna. Zatim napravite 8 do 10 ponavljanja svake vježbe po 3 seta. Trebat će vam bučice od 2 kilograma i prazna košara za smeće. Zapamtite da vježbe trebate izvoditi pravilno jer nagli pokreti mogu povećati rizik od nastanka ozljeda.

Stanite uspravno s raširenim stopalima. Iskoračite desnom nogom i bučicu stavite na pod s lijeve strane desnog stopala. Zategnite mišiće trbuha i savijte oba koljena. Leđa držite ravno i podignite bučicu lijevom rukom.

Vratite se u početni položaj. Premjestite bučice u desnu ruku dok se okrećete prema stopalu sa suprotne strane.

Leđa su uspravna. Iskoračite lijevom nogom, savijte koljena i bučicu stavite s desne strane lijevog stopala. Ustanite i ponovite pokret u suprotnom smjeru. Ovo je jedno ponavljanje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije