Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Njega je najvažnija: 4 super načina za savršene grudi

Njega je najvažnija: 4 super načina za savršene grudi

Njega je najvažnija: 4 super načina za savršene grudi
  • Objavljeno: Srijeda, 10.06.2009.
  • Broj pregleda: 900
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Da bi vaše grudi izgledale poželjno, nisu vam potrebni implantati, dovoljno je da ih na vrijeme počnete njegovati. S godinama gravitacija jače djeluje na naše tijelo, a osobito na one dijelove za koje želimo da što duže ostanu uzdignuti, primjerice grudi. Kako bi stalno bile podignute i čvrste, većina žena spas vidi u plastičnim operacijama. No, da bi vaše grudi izgledale poželjno, nisu vam potrebni implantati, dovoljno je da sise na vrijeme počnete njegovati!

1. Redovita njega

Kao što svaki dan njegujete, primjerice lice, potrebno je njegovati i sise. Ukoliko o njima ne brinete redovito, najsosjetljivija životna razdoblja kao što su trudnoća i klimakterij neće na njih djelovati blagotvorno.

Svaki dan ih truširajte jer jaki mlaz vode iz tuša osvježava i učvršćuje grudi. Važno je da mlaz vode usmjeravate od sredine grudnog koša prema pazusima. Voda mora biti mlaka ili hladna.

2. Masaža

Potrudite se da svaki dan u kožu grudi umasirate posebnu kremu za njegu tog dijela tijela. Lagana masaža će omogućiti bolje upijanje kreme i poboljšati mikrocirkulaciju u potkožnom tkivu. Masirajte ih vrhovima prstiju, najmanje pet minuta. Važno je da kretnje budu nježne i polagane. Posebnu pažnju obratite na bradavice i areole.

3. Vježbanje

Svaki dan, najmanje deset minuta izvodite gimnastičke vježbe za jačanje mišića grudnog koša. to je savršeni način da spriječite opuštanje grudi. Sjednite prekriženih nogu i ruke podignite u visini ramena. Šake isprepletite i položite na leđa, a zatim ruke pomaknite prema tijelu. Vježbu ponovite 30 do 40 puta, relativno brzo. Kako bi grudi i u najboljim godinama ostale čvrste, bavite se sportom, posebno plivanjem ili veslanjem. Dok sjedite ili stojite, leđa držite uspravno.

4. Posebna njega

Poslije 35-e godine ili nakon trudnoće potrebno je pojačati brigu o grudima. Svakih 15 dana na grudi, ali i područje iznad njih, uključujući i vrat, nanesite hranljivu masku na bazi kolagena i elastina. Prethodno kožu dobro očistite. Masku ostavite 20 minuta, a zatim je isperite mlakom vodom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije