Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Savjeti za zdraviju i vitkiju godinu pred nama

Savjeti za zdraviju i vitkiju godinu pred nama

Savjeti za zdraviju i vitkiju godinu pred nama
  • Objavljeno: Srijeda, 08.01.2014.
  • Broj pregleda: 304
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sada, kada su kalorični blagdani završili, vrijeme je da se vratite svojim prijašnjim navikama ili da usvojite nove, još zdravije navike. Istraživanja su pokazala da je najčešća novogodišnja odluka mršavljenje, stoga je važno da se naoružate motivacijom ali i savjetima.

Vježbajte i unosite nemasne proteine

Dok razmišljate o tome kako trebate vježbati svaki dan, nemojte zaboraviti da tijelo trebate nahraniti najčišćim namirnicama koje sadrže malo masti i puno proteina.

Nemasni proteini će pospješiti rad mišića dok tijelo razgrađuje stanice masti, a voće i povrće će svojim mineralima i vitaminima povećati djelovanje proteina. Na taj način ćete uskoro svoje tijelo pretvoriti u čudesni stroj koji brzo sagorijeva masti.

Koristite različite metode

Većina ljudi svoje ciljeve kod mršavljenja postiže kombinacijom različitih metoda jer samo jedna gotovo nikada nije dovoljna.

Zdrava prehrana prilagođena vašem životnom stilu, plan vježbanja i pozitivan stav mogu utrostručiti vjerojatnost mršavljenja. Najuspješniji ljudi koriste najmanje 3 metode.

Ne zaboravite na vlakna

Neophodna su za stvaranje osjećaja sitosti i održavanja pravilnog rada probavnog sustava. Osim toga, ukupni dnevni unos kalorija mogu smanjiti za čak 5%.

Dobri izvori vlakana su svježe voće i povrće, cjelovite žitarice i orašasti plodovi. Ako trenutno ne unosite adekvatnu količinu vlakana, povećavajte ju postupno kako ne biste imali problema s osjećajem nadutosti i plinovima.

Smanjite unos soli

Sol je potrebna za ravnotežu vode u tijelu, ali jako često pretjerujemo s unosom soli i osjećamo nadutost, pad raspoloženja i probleme s krvnim tlakom.

Izbjegavajte soljenje hrane na tanjuru i procesuiranih namirnica. Zapamtite da sve što jedete sadrži sol, stoga je jako važno da ograničite unos soli što je više moguće.

Cilj po cilj

Ne bi bilo dobro kada biste pred sebe stavili cilj da izgubite određeni broj kilograma do kraja godine. Bolje bi bilo da se fokusirate na trenutni dan, tjedan pa i mjesec.

Kada počnete primjećivati prve rezultate, prve ostvarene ciljeve, bit ćete motivirani takav životni stil prakticirati i dalje.

Prestanite brojati kalorije

Neki ljudi imaju naviku brojanja kalorija, ali istraživanja su pokazala da to nije baš najbolje rješenje jer odvraća pažnju od usvajanja zdravih navika.

Umjesto da brojite kalorije, pazite što jedete i uvijek izaberite zdraviju opciju. Naučite kako na vrijeme prepoznati osjećaj sitosti i tijelo će vam vrlo brzo pokazati prve rezultate.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije