Ovi vitamini vašu kožu čine lijepom i zdravom!

Ovi vitamini vašu kožu čine lijepom i zdravom!

Ovi vitamini vašu kožu čine lijepom i zdravom!
  • Objavljeno: Utorak, 05.04.2016.
  • Broj pregleda: 4.554
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zdrava i lijepa koža je nešto čemu svi težimo. Nažalost, većina kozmetičkih proizvoda je prepuna kemijskih spojeva koji štete koži i narušavaju njezin izgled. Vrlo često zaboravljamo da ljepota i zdravlje kože ovise o hrani koju jedemo. Prehrana puna procesuirane hrane, šećera i nezdravih masti kožu ostavljaju masnom, umornom i s lošom pigmentacijom.

Naša koža otkriva kako živimo. Tijelo kojemu ne nedostaje vitamina i minerala je zdravo i to se odmah vidi na koži. Donosimo vam popis vitamina koji poboljšavaju zdravlje i izgled kože.

Vitamin A

Vitamin A je neophodan za održavanje i regeneraciju kožnog tkiva. Ovaj vitamin kožu čini elastičnom i hidratiziranom, i sprječava prijevremeni nastanak znakova starenja. Manjak vitamina A uzrokuje suhoću i perutanje kože, akne i bore.

Saznajte koja je hrana najbolja a koja najgora za kožu!

Da biste bili sigurni da unosite odgovarajuću količinu vitamina A, svakako povećajte unos namirnica koje su bogate vitaminom A kao što su mango, papaja, mrkva, batat i tamno zeleno lisnato povrće.

Vitamini B kompleksa

Biotin ili vitamin B7 je neophodan za održavanje zdravlja kose, noktiju i kože. Iako tijelo samostalno proizvodi vitamin B7, vrlo je važno unositi ga i putem prehrane. Tiamin ili vitamin B1 je još jedan vitamin B kompleksa koji je važan za zdravlje i ljepotu kože. Tiamin potiče cirkulaciju krvi i hidratizira kožu.

Provjerite što uzrokuje manjak vitamina B kompleksa!

Manjak vitamina B kompleksa može uzrokovati svrab, osip, suhoću kože i kose. Vitamine B kompleksa pronalazimo u namirnicama kao što su jaja, losos, cvjetača, mrkva, cjelovite žitarice i banane.

Vitamin C

Vitamin C jača rad imunološkog sustava i smanjuje rizik od nastanka gripe i prehlade. Također štiti kožu od prijevremenog starenja. Stimulira proizvodnju kolagena koji kožu čini mladolikom.

Pripremite napitak bogat vitaminom C!

Starenjem se potreba za vitaminom C povećava zbog čega je vrlo važno povećati unos citrusnog voća kao što su limun, naranča i limeta. Vitamin C pronalazimo i u drugim namirnicama kao što su bobičasto voće, grožđe, tamno zeleno lisnato povrće, paprika babura i cvjetača.

Vitamin E

Vitamin E ima antioksidacijsko djelovanje i smanjuje razinu slobodnih radikala u tijelu. Slobodni radikali su ubrzavaju starenje kože i smanjuju njezinu vlažnost. Površinsko nanošenje ulja obogaćenog vitaminom E može učiniti čuda za smanjenje vidljivosti ožiljaka i njegu suhe kože grube na dodir.

Saznajte zašto je vitamin E toliko bitan!

Za glatku, mekanu i nahranjenu kožu, povećajte unos namirnica bogatih vitaminom E kao što su masline, orašasti plodovi i tamno zeleno lisnato povrće.

Vitamin K

Vitamin K smanjuje rizik od nastanka bora i vidljivost tamnih krugova oko očiju. Vrlo ga često zaboravljamo kada je u pitanju njega kože a važan je za ublažavanje crvenila, prištića, modrica i opekotina.

Provjerite što trebamo znati o vitaminu K!

Razinu vitamina K možete povećati unosom namirnica bogatih vitaminom K a to su tamno zeleno lisnato povrće, brokula i prokulice.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije