Joga za mršavljenje

Joga za mršavljenje

Joga za mršavljenje
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 28.04.2014.
  • Broj pregleda: 3.279
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako vježbati?

Koliko joga može pomoći u mršavljenju? Puno. Ovaj trening se sastoji od osnovnih pokreta joge, ali potiče rad mišića trupa i donjeg dijela tijela. Trening izvodite 5 puta tjedno, oko sat vremena i brzo ćete primijetiti prve rezultate na rukama, prsima, trbuhu, nogama i stražnjici, ali ćete i povećati razinu fleksibilnosti.

Započnite i završite svaki krug s vježbom Pozdrav suncu. Ovaj trening od 4 vježbe radite tako da idete od prve prema zadnjoj, a zatim se vraćate unatrag. Svaki put kada dovršite jedan set dodatno ćete ubrzati rad srca, a istovremeno potaknuti rad svih mišića tijela. Svaki Pozdrav suncu, uz sve ostale vježbe, treba trajati oko 15 minuta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije