Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Google prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prehranom protiv povišenog kolesterola

  • Objavljeno: 08.07.2008.
  • Izmjena: 26.07.2015.

Prehranom protiv povišenog kolesterola

Sadržaj

  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nema smisla poricati činjenicu da je zdrava prehrana prva linija obrane kada je u pitanju kolesterol. Ove namirnice trebali biste smanjiti u svojoj prehrani ili čak potpuno eliminirati ukoliko vam je dijagnosticiran povišen kolesterol.

Proizvodi od punomasnog mlijeka

S proizvoda poput sladoleda ili punomasnog sira prebacite se na dijetne jogurte ili na manje bogate mozzarella sireve.

Prerađeni mesni proizvodi

Kobasice, salame, hrenovke i sl. loše će utjecati vašu na razinu kolesterola, kad ih kupujete tražite one s manje masnoća poput pilećih hrenovki i kobasica.

Pomfrit

Kaže se da je pomfrit pravi ubojica. Ne postoji gotovo ništa gore što možete učiniti za povišeni kolesterol od naručiti veliku porciju pomfrita.

Tropska ulja

Kokosovo ulje, avokadovo i sl. Iako razina lošeg kolesterola u njima varira pokušajte ih zamijeniti uljima koja sadrže zdravije masnoće poput maslinovog.

Kolači

Kolači, posebno tvornički upakirana slatka peciva i kolači.

Ali postoje i namirnice koje će vam pomoći u borbi protiv povišenog kolesterola. Ovo su neke od njih, pa ih ukomponirajte u svoju prehranu.

Bademi

Samo četvrtina šalice badema dnevno može sniziti razinu kolesterola za oko 4,4 posto, tvrde znanstvenici. I ostali orašasti plodovi su dobri, ali bademi predvode, naravno ne oni prženi na ulju, nego neprerađeni.

Zobena kaša

Instant pakiranja u vrećicama jednako su dobra koliko i tradicionalna zobena kaša. Poseban učinak ćete postići ukoliko kaši dodate neko šumsko voće.

Morski plodovi

Riba bogata Omega-3 masnim kiselinama spada u skupinu namirnica poznatih po dobrim masnoćama, a posebno riba poput lososa i tunjevine.

Crveno vino

Čaša kvalitetnog crvenog vina može vam pomoći sniziti kolesterol i u borbi protiv ostalih srčanih oboljenja.

Soja

Sojin grah i općenito proizvodi od soje pomažu smanjiti kolesterol.

Tagovi:

Komentari

Trenutno nema komentara

Prijavite se ili registrirajte da biste mogli komentirali sadržaj.

    Najnovije

    Najčitanije

    
    Zatvori oglas