Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolje dijete za skidanje kilograma!

Najbolje dijete za skidanje kilograma!

Najbolje dijete za skidanje kilograma!
  • Objavljeno: Srijeda, 03.02.2016.
  • Broj pregleda: 4.547
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Dijeta klinike Mayo

Svrha dijete klinike Mayo je pomoći vam da izgubite prekomjernu težinu i da vam ponudi način prehrane u kojemu možete uživati ​​cijeli život. Dijeta će vas naučiti kako odabrati zdravu hranu i razviti zdrave životne navike, tako da možete održati zdravu težinu cijeli život. Dijeta klinike Mayo tvrdi da stvara zdrave promjene u prehrani uz tjelovježbu, a može smanjiti rizik od zdravstvenih problema povezanih s debljinom, kao što su dijabetes, bolesti srca, visok krvni tlak i apneja.

Više o Dijeti klinike Mayo pročitajte ovdje.

Weight Watchers dijeta

Popularnu Weight Watchers dijetu ili nadziranje težine 60-tih godina prošlog stoljeća osmislila je pretila kućanica Jean Nidetch iz New Yorka.

Ovo je više program prehrane osmišljen kako bi vam pomogao naučiti kako jesti zdravije i zauvijek izgubiti kilograme. Sljedeći plan bodovanja možete očekivati ​​da ćete izgubiti do 2 kilograma tjedno. Istraživanja su pokazala da postepeno mršavljenje dovodi do dugoročnog uspjeha.

Više o Weight Watchers dijeti pročitajte ovdje.

Biggest loser dijeta

Jedite niskokalorične namirnice poput voća, povrća i proteina, dodajte program tjelovježbe i imate Biggest Loser dijetu. Sve osnove koje nutricionisti preporučuju za dugoročno, učinkovito mršavljenje, smanjenje unosa kalorija, više tjelovježbe, izbjegavanje šećera i pijenje više vode su dio programa.

Trbali biste birati cjelovito zrnje koje je što manje rafinirano, unositi 2 grama vlakna po obroku kruha i 5 grama vlakna po obroku žitarica, s ne više od 5 grama šećera. Izvori proteina uključuju krto meso ili ribu, vegetarijanske proteine ili niskomasne mliječne proizvode. Razina dopuštenih kalorija određuje veličinu porcija i opcije proteina.

Više o Biggest loser dijeti pročitajte ovdje.

Flexitarian dijeta

Ovo je više način života nego dijeta, jer vam plan pomaže steći nove životne navike. Umjesto da proglasi neku hranu dobrom, a neku lošom, ili da vas tjera da brojite kalorije, ili važete hranu, plan vam pokazuje kako jesti zdravije uz izbacivanje životinjskih proteina, traženje novih izvora proteina, i konzumaciju više voća, povrća i žitarica kroz doručak, ručak, večeru i dva međuobroka.

Flexitarian dijeta tjera vas da jedete viša povrća, voća i žitarica, a manje mesa, što bi trebao svako raditi. No nemojte misli da trebate skroz izbacit meso, nikakva hrana se ne eliminira, pa budite sigurni da ćete i dalje uživati u hamburgerima ili omiljenom roštilju.

Više o Flexitarian dijeti pročitajte ovdje.

DASH dijeta

Ova dijeta je dijeta starog kova. Napravljena je devedesetih i prošla je test vremena. Dijeta je osmišljenja radi smanjivanja krvnog tlaka kroz realistične promjene. Bazirana je na zdravom zrnju, voću i povrću, malo masti, nemasnim mliječnim proizvodima, bezmasnom mesu, orasima i sjemenkama. Ovaj plan je kompletan, zdrav i realističan. Ima znanstvene dokaze i kreiran je kao rezultat uspješnog istraživanja, što je rijetko. Plan pomaže kod implementacije zdravog načina života, smanjenja visokog tlaka i gubitka kilograma.

Više o DASH dijeti pročitajte ovdje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije