Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prednosti vježbi snage

Prednosti vježbi snage

Prednosti vježbi snage
  • Objavljeno: Četvrtak, 03.04.2014.
  • Broj pregleda: 1.325
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježbe snage ili vježbe otpora su vježbe koje se fokusiraju na jačanje mišića i podizanje mišićne mase. One, zajedno s aerobnim vježbama, imaju čudesne prednosti  za cjelokupno zdravlje organizma.

Žene su sklone izbjegavati vježbe snage jer su u strahu da će njihovi mišići biti previše naglašeni i da neće izgledati ženstveno. To je samo zabluda. Vježbe snage će vaše mišiće oblikovati, ojačati i učiniti vas vitkima.

Mišići se bore protiv masti

Ako želite povremeno pojesti nešto kalorično, ali bez grižnje savjesti, trebate povećati postotak mišićne mase. Vježbe snage su odlične za povećanje mišićne mase. Što više mišića imate, to je preporučeni dnevni unos kalorija veći. Vaš metabolizam brže radi čak i fazi mirovanja, a upravo zbog toga ćete si moći povremeno priuštiti nešto manje zdravo i kalorično.

Smanjenje simptoma depresije

Aerobne vježbe, kao što su trčanje ili plivanje, imaju odličan učinak na raspoloženje. Veliki broj istraživanja pokazuje da ublažavaju simptome depresije. Što se tiče vježbi snage, njihov učinak na raspoloženje nije dovoljno dobro istražen, ali su sva provedena istraživanja pokazala da ublažavaju simptome depresije i pospješuju djelovanje antidepresiva.

Prevencija osteoporoze

Starenjem se gubi mišićna i koštana masa, naročito kod žena. Njihove kosti su manje i mogu drastično oslabiti starenjem. Vježbe snage su odlične za povećanje koštane mase. Svaki put kada su kosti pod opterećenjem, njihova masa se povećava. Kosti na vježbe snage reagiraju gotovo identično kao i mišići.

Prevencija dijabetesa

Za prevenciju dijabetesa su ključne zdrave životne navike. Održavajte zdravu tjelesnu težinu, jedite uravnoteženu prehranu i što češće budite u pokretu. Vježbe snage značajno doprinose prevenciji dijabetesa. Jedno istraživanje je pokazalo da 150 minuta vježbi snage tjedno smanjuje rizik od nastanka dijabetesa za 34%.

Prevencija bolova u leđima

Sve češće provodimo dane sjedeći, što ima negativan utjecaj na zdravlje kralježnice. Vježbe snage će ojačati mišiće trupa koji su potpora kralježnici. Na taj način ćete smanjiti bolove u leđima i potaknuti tijelo da se instinktivno pravilno drži. Čučnjevi, sklekovi ili iskoraci su samo primjeri vježbi koje jačaju mišiće cijeloga tijela, uključujući i mišiće trupa.

Bolja mentalna snaga

Kada osjećate da je vaše tijelo jako, počet ćete osjećati i da ste emocionalno jači. Vježbe snage vas potiču da pomičete svoje granice dok vas mišići bole i peku. Kada ste u toj situaciji, imate mogućnost prestati ili nastaviti. Reakcija u takvoj situaciji se može odraziti i na reakcije u svakodnevnim važnim životnim situacijama. Kada postanete svjesni da vaše tijelo može podnijeti više nego što mislite, shvatite ćete i da vi sami možete podnijeti puno više nego što mislite.

Bolji izgled

Ovo je vrlo jednostavno. Vježbe snage su najbolji način da svoje tijelo učvrstite i postanete njime zadovoljniji. Aerobne vježbe možete raditi cijele dane, ali bez vježbi snage nećete učvrstiti mišiće na mjestima na kojima želite.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije