Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ublažite menstrualne bolove na prirodan način!

Ublažite menstrualne bolove na prirodan način!

Ublažite menstrualne bolove na prirodan način!
  • Objavljeno: Petak, 18.03.2016.
  • Broj pregleda: 1.185
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Postoji niz različitih načina pomoću kojih možete ublažiti menstrualne bolove, a zdrava i uravnotežena prehrana vam u tome definitivno može pomoći. Stručnjaci preporučuju da prije uzimanja lijekova protiv bolova menstrualne bolove prvo probate ublažiti na prirodan način.

Povećajte unos vode

Povećanjem unosa vode ćete spriječiti nakupljanje vode u tijelu i smanjiti rizik od nastanka nadutosti. Topla ili vruća voda je najbolja za ublažavanje grčeva jer opušta mišiće. Također, možete povećati unos namirnica koje sadrže visok udio vode:

  • zelena salata
  • celer
  • krastavci
  • lubenica
  • bobičasto voće (jagode, borovnice, maline).

Saznajte što menstrualni ciklus otkriva o vašem zdravlju!

Povećajte unos kalcija

Kalcij potiče opuštanje mišića tijekom menstruacije. Preporučena dnevna doza kalcija za žene u dobi od 19 do 50 godina je 1000 miligrama. Namirnice bogate kalcijem su:

  • mlijeko i mliječni proizvodi
  • sjemenke sezama
  • bademi
  • zeleno lisnato povrće.

Kalcij je dostupan i u obliku suplemenata, ali se prije početka uzimanja suplemenata prvo posavjetujte s liječnikom.

Jedite cimet

Cimet se već stoljećima koristi za ublažavanje simptoma gripe i prehlade, i poticanja rada probavnog sustava. Ovaj začin je jako dobar izvor dijetalnih vlakana, kalcija, željeza i mangana. To su sve spojevi koji mogu ublažiti menstrualne bolove i tegobe.

Jedite đumbir

Veliki broj istraživanja je potvrdio da đumbir ima pozitivno djelovanje na zdravlje. Može ublažiti simptome prehlade, gripe, glavobolja i menstrualnih tegoba. Naribajte komadić đumbira i dodajte u toplu vodu. Smjesu ocijedite i popijte dobiveni čaj.

Pročitajte kako i zašto piti čaj od đumbira!

Jedite papaju

Papaja je jako dobar izvor karotena, vitamina A, C, željeza i kalcija. Sadrži malo kalorija, a ima dobra nutritivna svojstva. Papaja je dobra za zdravlje kože, potiče rad probavnog sustava i ublažava napetost i bolove u mišićima uzrokovane menstruacijom.

Nepravilna prehrana uzrokuje manjak vitamina i minerala koji pogoršavaju menstrualne tegobe. Usvojite zdrave prehrambene navike i povećajte unos namirnica koje su bogate nutritivnim svojstvima:

  • smeđa riža (odličan je izvor vitamina B6 koji ublažava nadutost)
  • bademi, orasi i sjemenke bundeve (odličan su izvor mangana koji ublažava grčeve)
  • maslinovo ulje i brokula (odličan su izvor vitamina E)
  • riba, piletina i zeleno lisnato povrće (odličan su izvor željeza koje gubite tijekom menstruacije).
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije