30 minutni kružni trening

30 minutni kružni trening

30 minutni kružni trening
  • Objavljeno: Srijeda, 13.03.2013.
  • Broj pregleda: 4.304
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zašto volimo kružni trening?

Kružni trening je odličan za one kojima jednolična tjelovježba brzo dosadi. Brzo izmjenjivanje vježbi će vam pomoći da dnevno trošite čak 30% više kalorija. Kombiniraju se vježbe snage i aerobne vježbe. Na taj način mršavite, a istovremeno oblikujete tijelo.

Kružni trening predstavlja set vježbi snage i aerobnih vježbi s malo ili nimalo odmora između setova. Sve što će vam trebati su pod i bučice od 1 do 3 kilograma.

Cilj 1: ukloni mast i učvrsti mišiće

Vježbe snage radite 1 minutu, zatim 1 minutu kardio vježbe koje su u skladu s vašom kondicijom. Napravite 3 kruga, odnosno 3 ponavljanja svake vježbe.

U 36 minuta ćete sagorjeti 270 do 360 kalorija.

Cilj 2: oblikovanje tijela

Vježbe snage radite po 1 minutu bez pauze između vježbi. Napravite 4 kruga bez odmora.

U 24 minute ćete sagorjeti oko 210 kalorija.

Cilj 3: zabava i mršavljenje

Napravite pauzu od 10 sekundi između vježbi. Napravite 2 kruga. Ako ste početnik, neka intenzitet bude nešto niži.

U 30 minuta ćete sagorjeti 170 do 330 kalorija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije