Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najzdravije proljetno povrće!

Najzdravije proljetno povrće!

Najzdravije proljetno povrće!
  • Objavljeno: Utorak, 22.03.2016.
  • Broj pregleda: 839
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Toplije vrijeme znači veći izbor voća i povrća. Uvijek biste prehranu trebali prilagođavati sezoni jer jesti sezonski znači jesti zdravije i ukusnije. Proljeće nam donosi različite vrste povrća, a svaka od njih ima odlične zdravstvene prednosti.

Artičoke

Artičoke su bogat izvor kalija, a istraživanja su pokazala da kalij smanjuje rizik od nastanka srčanih bolesti. Antioksidacijska svojstva ovog povrća jačaju imunološki sustav i smanjuju rizik od nastanka različitih vrsta raka.

Šparoge

U sastavu šparoga pronalazimo inulin, prebiotik koji je štiti zdravlje i potiče rad probavnog sustava. Za najbolji učinak odaberite mlade šparoge.

Saznajte sve o ukusnim šparogama!

Brokula

Brokula regulira razinu kolesterola u krvi, a istraživanja su pokazala da ima odlično protuupalno djelovanje. Brokula smanjuje rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog i probavnog sustava.

Saznajte kako se brokula bori protiv raka!

Raštika

Nutritivna svojstva raštike su vrlo slična svojstvima kelja. Jako je dobar izvor proteina, kalcija i vitamina K.

Cikorija

Ovo proljetno povrće sadrži visoku razinu protuupalnih spojeva koji smanjuju rizik od nastanka kroničnih bolesti. Cikorija se pokazala učinkovita u ublažavanju simptoma alergija.

Kelj

Kelj je jako dobar izvor vitamina A, C, K, B6, kalcija, kalija, bakra i mangana. Potiče rad jetre i bubrega. Kelj konzumirajte umjereno jer može uzrokovati neželjene nuspojave, kao što su nadutost i osjećaj težine.

Zelena salata

Zelena salata potiče mršavljenje, štiti zdravlja srca i sprječava dijabetes tipa 2. Zelena salata je jako dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina K i mangana.

Radič

Radič ima moćno antioksidacijsko djelovanje, smanjuje rizik od nastanka raka i štiti zdravlje srca i kardiovaskularnog sustava. Radič je jako dobar izvor vitamina K, folne kiseline, kalija i mangana.

Špinat

Špinat potiče rad probave i štiti zdravlje probavnog sustava. Smanjuje rizik od nastanka nekoliko vrsta raka, naročito raka prostate. Špinat je jako dobar izvor vitamina C, E, K, tiamina, roboflavina, magnezija, fosfora, kalija, bakra i mangana.

Saznajte zašto trebate češće jesti špinat!

Blitva

Blitva ima moćno antioksidacijsko, protuupalno i detoksikacijsko djelovanje. Blitva je jako dobar izvor vitamina K, riboflavina, vitamina B6, kalcija, željeza, magnezija, fosfora, kalija, bakra i mangana.

Luk

Luk ima odlična nutritivna svojstva, a istraživanja su pokazala da smanjuje rizik od nastanka raka debelog crijeva, jajnika i usne šupljine.

Isprobajte sirup od luka i meda za ublažavanje kašlja!

Potočarka

Potočarka potiče rad jetre i bubrega, i sudjeluje u prevenciji bolesti očiju. Potočarka je jako dobar izvor vitamina A, C, K, K, B6, tiamina, riboflavina, kalcija, magnezija, fosfora, kalija i mangana.

Provjerite kako potočarka uništava stanice raka!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije