Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta vs. tjelovježba

Dijeta vs. tjelovježba

Dijeta vs. tjelovježba
  • Objavljeno: Srijeda, 31.07.2013.
  • Broj pregleda: 842
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

U savršenom svijetu bi svaka osoba redovito vježbala i hranila se zdravo. To u većini slučajeva nije tako. Mnoge osobe žele smršaviti, povećati razinu energije, poboljšati zdravlje srca, raspoloženje, spriječiti nastanak dijabetesa i raka, a nisu sigurni u to što je najbolje - tjelovježba ili dijeta.

Kada kažemo dijeta, ne mislimo na izgladnjivanje jer time činite najgore za svoje tijelo. Dijeta treba sadržavati raznolike namirnice, što više voća i povrća, obranih mliječnih proizvoda, cjelovitih žitarica, orašastih plodova, puretine, piletine pa i crvenog mesa. Izbjegavajte gotove i polugotove proizvode. Izdvojite malo vremena za kuhanje jer ćete se tako hraniti zdravije i ukusnije, a nećete se izgladnjivati.

Donosimo vam savjete stručnjaka o tome što trebate znati o prednostima tjelovježbe i dijeta što se tiče mršavljenja, borbe protiv bolesti i poboljšanja cjelokupnog zdravlja.

Mršavljenje

Pobjednik je dijeta.

Znanstvenici su ustanovili da je smanjenje unosa kalorija najbrži način mršavljenja. Naime, puno je jednostavnije dnevno unijeti 500 kalorija manje nego ih potrošiti vježbajući sat vremena. Što se tiče najboljih rezultata, preporučuju dijetu i tjelovježbu.

Povećanje energije

Pobjednik je tjelovježba.

Tjelovježba potiče oslobađanje dopamina i norepinefrina. Znanstvenici su dokazali da osobe koje redovito vježbaju imaju znatno veću razinu energije. Naime, čak je 70 znanstvenih istraživanja pokazalo da je tjelovježba jedan od najboljih načina povećanja energije.

Zdravlje srca

Pobjednik je dijeta.

Pod dijetom mislimo na raznoliku prehranu s puno voća i povrća. Ako želite smanjiti rizik od nastanka srčanog udara, povećajte unos omega 3 masnih kiselina jer će one smanjiti rizik od nastanka srčanih bolesti za čak 64%.

Prevencija dijabetesa

Pobjednik je tjelovježba.

Velik broj osoba pati od dijabetesa tipa 2, a da to ni ne znaju. Najbolji način za smanjenje rizika od nastanka dijabetesa tipa 2 je vježbanje i zdrava prehrana, ali vježbanju stručnjaci daju malu prednost. Vježbanje će regulirati razinu šećera u krvi i potrošiti zalihe glukoze.

Prevencija raka

Pobjednici su i dijeta i tjelovježba.

Ako ćete jesti zdravo i raznoliko, a uz to redovito vježbati, značajno ćete smanjiti rizik od nastanka raznih vrsta raka. Istraživanja su pokazala da što učestalije vježbate, to je rizik od nastanka raka manji.

Raspoloženje

Pobjednik je tjelovježba.

Samo 20 minuta intenzivne tjelovježbe će biti sasvim dovoljno da idućih 12 sati budete dobro raspoloženi. Tjelovježba može biti jednako učinkovita kao antidepresivi. Oslobađat će se hormoni sreće i dobrog raspoloženja, imat ćete više samopouzdanja i bit ćete puni energije.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Dijabetes i prehrana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije