Dobrobiti pilatesa

Dobrobiti pilatesa

Dobrobiti pilatesa
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 14.149
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Glavna načela pilatesa

Neki oblici pilatesa sadrže pet osnovnih načela, dok drugi promoviraju devet. Glavna načela pilatesa su:

  • Koncentracija - povezanost uma i tijela je vrlo važna. Svjesno upravljanje pokretima poboljšava svijest o tijelu.
  • Kontrola / Preciznost - tu nije riječ o intenzivnosti ili konstantnim ponavljanjima, već o pravilnoj posturi radi sigurnih i učinkovitih rezultata.
  • Centriranje - mentalna usredotočenost na tijelo smiruje um. Posebna pažnja daje se torzu (abdominalni mišići, zdjelični pojas i donja leđa), jer se time razvija snaga u srži tijela koja omogućava ostatku tijela da učinkovito funkcionira. Sve radnje počinju iz trupa te se šire na ekstremitete.
  • Stabilizacija - prije nego što se počnete kretati trebate biti mirni. Stvara se sigurno polazište za povećanje mobiliteta.
  • Disanje - duboke, koordinirane, svjesne ošitne strukture disanja iniciraju pokret, pomažu pri aktivaciji dubokih mišića i održavaju koncentraciju.
  • Postura tijela - pravilno pozicioniranje tijela ključno je za dobro držanje. Bit ćete svjesni vašeg držanja od pozicije vaše glave i vrata na kralježnici i zdjeličnoj kosti, sve do nogu i nožnih prstiju.
  • Povezanost pokreta - povezani i kontinuirani pokreti umjesto neskladna ponavljanja. Pilates posjeduje gracioznost i eleganciju.
  • Integracija - nekoliko različitih grupa mišića simultano su uključeni u kontroliranju i stvaranju pokreta.

Svi principi moraju se uskladiti, kako bi se stvorila zaokružena vježba tijela i uma.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije