Dobrobiti pilatesa

Dobrobiti pilatesa

Dobrobiti pilatesa
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 14.134
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

4. Što je bolje, pilates na prostirci ili spravama?

Nijedan način nije bolji ili lošiji od drugoga. Osnove pilates vježbi mogu se obavljati i samo na prostirci, a odlični rezultati mogu se ostvariti početničkim, srednjim ili naprednim vježbama. S druge strane, razne sprave za vježbanje kao što su reformer, cadillac ili stolica uključuju lagani otpor federa, koji na siguran način oblikuju, formiraju i istežu mišiće. Tzv. Arc barrels i Ladder pružaju oslonac koji omogućuju sigurno istezanje i upotrebu mišića koji su inače vrlo teški za izolirati. Manja pomagala za pilates kao što su trake za otpor, magični krugovi za pilates i pilates lopta također unose element različitosti i fokusa u pilates režim. Cjelokupna i zadovoljavajuća vježba može se postići ili samo vježbama na prostirci ili kombiniranjem različitih pomagala za pilates. Svaki sat može ponuditi različite vježbe, tako da nijedna nije ista.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije