Dobrobiti pilatesa

Dobrobiti pilatesa

Dobrobiti pilatesa
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 14.179
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

13. Mogu li vježbati pilates za vrijeme trudnoće?

Mnogo se raspravlja o temi pilatesa u trudnoći, zapravo o bilo kojem oblika vježbanja u trudnoći. U pravilu, umjereno vježbanje je sigurno tijekom normalne i zdrave trudnoće, te su za to razdoblje prikladne mnoge pilates vježbe. Međutim, pazite na sljedeće:

  • Ne pretjeruje sa vježbanjem abdominalnih mišića kako bi izbjegli diastases recti (razdvajanje abdominalnih mišića).
  • Pazite na donji dio leđa, koja bi se, zbog težine fetusa, mogla istegnuti.
  • Izbjegavajte sve pilates vježbe koje zahtijevaju ležanje na leđima. Ne preporučuje se vježbanje u toj pozi u drugom trimestru, jer može oštetiti vaskularni sistem majke i fetusa.
  • Nemojte se previše istezati, jer se razina progesterona i opuštanja povećavaju za vrijeme trudnoće, zbog čega ligamenti oko zglobova postaju opuštenjiji i krhkiji.
  • Budite svjesni činjenice da vam se promijenio gravitacijski centar, a s time i osjećaj za ravnotežu.
  • Ne započinjite novi režim vježbanja u prvom trimestru (osim sate prenatalne joge ili sate disanja).
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije